Kommentera mera!

Det här har varit en hemsk dag! Vi har haft det jobbigt allihopa. Britt är magsjuk så hon har legat och spytt hela dagen. Jag och Kurt har varit slavar till henne. Hämtat alla leksaker och annat som hon velat ha. Hon har skrikit som en gris beredd för att slaktas hela tiden. Det jobbigaste för henne tror jag är för att hon inte får äta något. Hon har fått lite cola och fil, det är ju bra för magen, men det var svårt för oss att få ner det i hennes mage eftersom att hon vill ju bara ha pizza och annan onyttig mat. Jag antar att det är vinterkräksjukan hon har fått. Hoppas att det inte är en lång period som hon kommer vara sjuk. Kanske tre-fyra dagar skulle jag väl tro? Någon som vet något bra tips om vad hon kan äta, eller något som skulle kunna vara kul för henne att göra medans hon är sjuk? Vi skulle verkligen uppskatta lite kommentarer. Vi har nu skrivit 15 inlägg (om man räknar med det här) och ingen har kommenterat! Uppskattar ni inte det vi skriver? Oavsett om ni gör det eller inte vill vi ha kommentarer.

//Åke-Özkan


Kommentarer
Postat av: Maria:) (Mini):(

2009-10-22 @ 20:39:14
Postat av: Maria

Hej sköldpaddorna!

Vad ska jag skriva här då?

:):):):)



(Ps.förra kommentaren var ett misstag :p)

2009-10-22 @ 20:44:58
URL: http://http:
Postat av: Maria/sanna

Hej igen !!!!!

2009-10-26 @ 16:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0